top of page
  • Writer's pictureIrena Lučić

Vrijeme je za vrući roštilj i hladno vino!


A kako biste upotpunili ovu neizostavnu ljetnu kombinaciju, potrebna vam je - savršena lepinja! Jedan od najpopularnijih domaćih gastro brendova, Pekar iz Vinkovaca, ovih je dana predstavio novog člana svoje obitelji somun - lepinju roštilj! Kako drugačije nego uz roštilj koji je okrijepio brojne okupljene ljubitelje sporta i dobre zabave! Na terenima Teniskog kluba u Vinkovcima održan je PEKAR CUP 2022, na kojem je u društvu brojnih poslovnih partnera i novinara predstavljena nova zvijezda - lepinju roštilj. Za razliku od brojnih sličnih proizvoda na tržištu, ova je lepinja kompaktna i idealna za kombiniranje s roštiljem, ali i sočnim odrescima.

Domagoj i Matej Radić, Pekar d.o.o.

"Naša se lepinja vrlo jednostavno priprema i uspješno zadržava vrhunsku kvalitetu usprkos smrzavanju, bilo da se radi o postojanom okusu ili izuzetno dugotrajnoj svježini. Nije potrebna nikakva dodatna priprema već samo otapanje na sobnoj temperaturi u trajanju od oko 45 minuta. Lepinja roštilj dolazi u dvije gramaže 150 g i 200 g, a kao što vidite praktična je za manipulaciju i konzumaciju te otpornija za rukovanje na roštilju i slične načine pripreme. Izuzetno mekana i elastična, a u idealnoj mjeri rupičasta i prozračna" - rekao je direktor tvrtke Pekar d.o.o., Domagoj Radić koji je zajedno s bratom Matejom Radićem predstavio novi proizvod koji je poseban, baš kao i ostali Pekarovi somuni i po tome što nosi oznaku Clean Label (ne sadrži e-brojeve).

Dok su rekreativni tenisači igrali PEKAR CUP 2020, a Vinkovcima se širio miris roštilja, brojni ljubitelji domaćeg proizvoda isprobali su i ostale Pekarove proizvode - Pekar pogaču koja je okusa poput one koju je napravila baka, somun tartaruga koje je hit pecivo za sendviče, nekoliko vrsti različitih bureka u mini oblicima, kruhove, slance, peciva. Pekar u svojoj ponudi ima i tjesteninu i krušne mrvice među kojima su prava zvijezda bile one obogaćene krupnom soli i peršinom. "Trudimo se već 30 godina biti ispred vremena i u korak s trendovima što naši kupci, ali i brojni ljubitelji kruha prepoznaju" - rekao je Matej Radić, direktor proizvodnje u Pekaru uživajući u brojnim komplimentima kojima su okupljeni ljubitelji kvalitetne hrane obasipali bogati asortiman Pekara.

Priča o tvrtki Pekar počela je 1989. godine, kad je ispečen prvi kruh. Od tada pa sve do danas tvrtka je razvila mnoge proizvode koji se prodaju diljem Europe! Svakodnevno se dostava vrši na više od 500 lokacija, a tvrtka danas zapošljava preko 400 zaposlenika koji rade u proizvodnom pogonu površine 6500m2. Riječ je o najvećem proizvodnom pogonu u regiji za somune, lepinje i krušne mrvice u Hrvatskoj. Njihove proizvode možete naći u velikim trgovačkim lancima s potpisom Pekara, ali i kao kvalitetnu robnu marku za sve vodeće trgovačke brendove.


---

PR: Alma Premerl Zoko, Modni ALMAnah

Foto: Nikola Zoko

Comments


bottom of page